Versterking van het ondernemerschap in de Middellandstraat
71 Treacy, M., & Wiersema, F. (1996). The Discipline of Market Leaders. Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market. Discipline of market leaders . Ingram Publisher Services US. Turley, L. W., & Milliman, R. E. (2000). Atmospheric Effects on Shopping Behavior: A Review of the Experimental Evidence. Journal of Busniss Research , 49 (2), 193-211. Van der Cammen, H. (1979). De binnenkant van de Planologie . Bussum: Coutinho. Van der Steen, R. (2012). Handboek Winkelstraatmanagement . Den Haag: Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. Van Zeist, M. (2018). Groeikansen van ondernemers in de Middellandstraat in kaart gebracht. Een stap richting een innovatieve straat . (Bachelorscriptie). Diemen, Hogeschool Inholland. Verhage, C. (2009). Grondslagen van de marketing . Groningen: Noordhoff. Volberda, H. & Bosma, M. (2011). Innovatie 3.0. Slimmer managen, organiseren en werken . Mediawerf: Amsterdam. Weber, A. (2015). Consumentengedrag, de basis . Groningen: Noordhoff. West, M.A., Sacramento, C.A., & Fay, D. (2006). Creativity and innovation implementation in work groups: The paradoxical role of demands. In L.L. Thompson & H-S. Choi (eds.), Creativity and Innovation in Organizational Teams (137-159). Mahway, NJ: Lawrence Erlbaum. Zhou, L., Dai, L., & Zhang, D. (2007). Online shopping acceptance model. A critical survey of consumer factors in online shopping. Journal of Electronic Commerce Research , 8 (1), 41-62.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=