Versterking van het ondernemerschap in de Middellandstraat
7 Inhoud Testimonials 5 Voorwoord 9 Synopsis 11 Inleiding 13 Deel 1. De winkelstraat 17 1. De Middellandstraat 17 2. De sociale kaart van wde wijk en de winkelstraat 18 Deel 2. De Retail Academy Methodiek 23 3. De context en de methodiek 23 4. Het groeiprogramma 26 5. De workshops 29 6. Opbrengsten van de RAM 33 Deel 3. Aanvullende instrumenten 35 7. Co-creatie met klanten 35 8. Het businessmodel canvas 37 9. Innovatiekaarten van ondernemers 40 Deel 4. Behoefteonderzoek 49 10. Motieven van winkelbezoekers 49 11. Klanten en ondernemers over de Middellandstraat 51 12. Conclusies 61 Nabeschouwing 63 Noten 65 Referenties 69 Afkortingen 73 Over de auteurs 75 Dankwoord 77
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=