Versterking van het ondernemerschap in de Middellandstraat
69 Allecijfers.nl (2020). Alle cijfers over je gemeente, wijk of buurt! Bronnen en definities van alle onderwerpen. Geraadpleegd op 1 maart 2020, van https://allecijfers.nl/buurt/middelland-rotterdam/ Alliantie Middelland (2015). Onderbouwing Brancheprofiel & Consumentenonderzoek winkelgebied Middellandplein . Baarda, B., & Van der Hulst, M. (2017). Basisboek Interviewen: Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interviews. Groningen: Noordhoff . Baker, J., & Cameron, M. (1996). The Effects of the Service Environment on Affect and Consumer Perception of Waiting Time. Journal of Academy of Marketing Science, 24 (4), 338-349. Basset-Jones, N. (2005). The paradox of diversity management, creativity and innovation. Creativity and Innovation Management, 14 (2), 169–175. Biemans, P., Çelik, G., de Koning, P. & Ropes, D. (2015). Business Trends. Gevolgen voor organisatie en werk . Rotterdam: Business Research Centre (BRC), Hogeschool Inholland. Bleeker, D., Bruins, A. & Braaksma, R. (2011). Monitor vrouwelijk en etnisch ondernemerschap 2010 . EIM: Zoetermeer. Braam, M. (2017). Het belang van Strategic Agility en Businessmodelvernieuwing . (Masterscriptie). Erasmus Universiteit Rotterdam. Broekhoff, M. (2015). Marktonderzoek. Groningen: Noordhoff. Bureau RMC. Datatrends Rotterdam Middellandstraat . Niet gepubliceerd, Amsterdam, 2018. Cady, S. H. & Valentine, J. (1999). Team innovation and perceptions of considerations: What differences does diversity make? Small Group Research , 30 (6), 730–750. CBS (2015). De Staat van het MKB 2015 . Centraal Bureau voor de Statistiek: Den Haag. CBS (2018, 13 februari). Detailhandel realiseert grootste omzetgroei in 11 jaar . Centraal Bureau voor de Statistiek. Geraadpleegd op 1 maart 2020, van https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018/07/detailhandel-realiseert-grootste-omzetgroei-in-11-jaar Çelik, G. (2013). Het beste van beide werelden. Succesfactoren van Turks-Nederlandse innovatieve ondernemers. Journal of Social Intervention : Theory and Practice, 22 (3), 23-49. Çelik, G. (2015). Crosscultureel ondernemen brengt business in beweging . (Lectorale rede). Rotterdam: Hogeschool Inholland. Childers, T. L., Carr, C. L., Peck, J., & Carson, S. (2001). Hedonic and utilitarian motivations for online retail shopping behavior. Journal of Retailing , 77 (4), 511-535. Dennis, C. (2005). Objects of Desire: Consumer Behaviour in Shopping Centre Choices . Basingstoke: Palgrave Macmillan. Dennis, C., Marsland, D., & Cockett, T. (2002). Central place practice: shopping centre attractiveness measures, hinterland boundaries and the UK retail hierarchy. Journal of Retailing and Consumer Services , 9 (4), 185-199. Desmet, E. (2016). Mooi, mooier Middelland. Bewoners, ondernemers en gemeente bundelen krachten in co-creatie . Boekje co-creatie experiment in de Wijk Middelland. Geldof, D. (2016). Superdiversiteit: hoe migratie onze samenleving verandert . Leuven: Acco. Gemeente Rotterdam (2018). Wijkprofiel Middelland. Fysieke index algemeen. Geraadpleegd op 18 juli 2018, van https://wijkprofiel. rotterdam.nl/nl/2018/rotterdam/delfshaven/middelland/fysieke-index/fysieke-index-algemeen Gemeente Rotterdam (2020). Middelland . Geraadpleegd op 1 maar 2020, van https://www.rotterdam.nl/wonen-leven/middelland/ Ingold, T., & Lee, J. (2008). Ways of walking: Ethnography and practice on foot . Londen: Ashgate. Koç, Y. (2018). Middellandstraat: De bewoners aan het woord over hun winkelstraat . (Bachelorscriptie). Diemen: Hogeschool Inholland. Korte, P., & Hoftijzer, M. (2012). Kleinschalig Marktonderzoek . Groningen: Noordhoff. Kortstee, H. (2006, april). “Meer verbreding door samenwerking ondernemers.” LEI, Agri-Monitor . Referenties
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=