Versterking van het ondernemerschap in de Middellandstraat
36 Versterking van het ondernemerschap in de Middellandstraat De ervaring van de ondernemer De brainstorm werd als informatief en prettig ervaren. De klanten bleven langer dan het geplande uur in de winkel om door te praten. De meeste klanten gaven voorkeur aan het doorgaan met kinderkleding. Ze hadden er alle begrip voor dat het managen van twee zaken lastig is en dat de ondernemer wilde stoppen met een van de twee. Als optie werd aangedragen om duurdere dameskleding aan te bieden en niet uit te wijken naar andere producten als badkleding en lingerie. De klanten gaven te kennen dat de ondernemer werk zou dienen te maken van de winkelinrichting, omdat het niet aantrekkelijk is om er binnen te lopen. Ook het gebruik van social media werd aangemoedigd. De ondernemer was trots op zijn initiatief en blij met de interactie met de klanten en de inzichten die hij heeft opgedaan. De lovende woorden over zijn onderneming gaven hem energie. Het enthousiasme van de klanten heeft hem aangemoedigd in de toekomst vaker dergelijke brainstormsessies te organiseren om samen met de klanten te kunnen bouwen aan zijn onderneming.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=